مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 12:402023-09-24سياسي

پویش مهر، طرح نو بر سنتی 25 ساله / رقابتی برای روایت پیشرفت


پرسش مهر که سال 76 ابتدا با نام «طرح بنمار» شروع شد و پس از وقفه هایی مجددا در سال های بعد با عنوان «پرسش مهر» جان گرفت و در تمام دولت ها ادامه یافت اما امسال و در دولت سیزدهم رنگ و بویی نو به خود گرفته و از «پرسش مهر» به «پویش مهر» تغییر شکل داده است.

- پرسش مهر که سال 76 ابتدا با نام طرح بنمار شروع شد و پس از وقفه هایی مجددا در سال های بعد با عنوان پرسش مهر جان گرفت و در تمام دولت ها ادامه یافت اما امسال و در دولت سیزدهم رنگ و بویی نو به خود گرفته و از پرسش مهر به پویش مهر تغییر شکل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال تحصیلی 77_76 در یکی از مدارس روستای بنمار اردبیل اولین پرسش مهر مطرح شد و ابتدا نام آن طرح بنمار بود.

رویه طرح چنین پرسش هایی همزمان با بازگشایی مدارس و در روز اول مهر در دولت های بعدی نیز ادامه یافت.

گرچه در آن زمان به دلیل طرح دو پرسش چرا قانون برای جامعه لازم است و باید مورد احترام همگان باشد و راه حل بهتر و مناسب تر برای استقرار قانون در کشور ما چیست؟ و علت حضور نیروهای بیگانه و ضعف موجود در کشورها و دولت های منطقه چیست و راه های اسقرار امنیت در منطقه و بیرون راندن دشمن از آن چیست؟ از سوی رییس جمهوری و خطاب به دانش آموزان روستای بنمار سبلان این پرسش ها با نام طرح بنمار شناخته شد و دانش آموزان در مهلت مقرری برای شرکت در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مهر، طرح نو بر سنتی 25 ساله / رقابتی برای روایت پیشرفت

پویش مهر، طرح نو بر سنتی 25 ساله / رقابتی برای روایت پیشرفت