مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-11سياسي

تقویت عقلانیت، رشد علمی و جهاد تبیین راهکارهای پیشگیری از بحران در دانشگاه ها


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای پیشگیری از وقوع بحران در دانشگاه ها باید عقلانیت و علم را تقویت و به جهاد تبیین بپردازیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای پیشگیری از وقوع بحران در دانشگاه ها باید عقلانیت و علم را تقویت و به جهاد تبیین بپردازیم.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه سه شنبه 18 مهر در نشست آسیب شناسی و مدیریت بحران در فضای دانشگاه با تاکید بر مسائل استان که با حضور رؤسای دانشگاه های مختلف استان برگزار شد، عنوان کرد: دانشگاه یک مرکز علمی و فرهنگی است و انتظار می رود مواجهه این مجموعه با بحران ها نیز به صورت علمی و فرهنگی باشد.

امام جمعه زاهدان افزود: برای این جهت ما نیازمند عقلانیت و تدبیر، اخلاق و شرح صدر و سرعت مناسب و تصمیم گیری به موقع در مواجهه با بحران هستیم.

آیت الله محامی بیان کرد: باید میان آشوب به حق که از آن تعبیر انقلاب می شود و آشوب به ناحق که از آن تعبیر اغتشاش می شود، تفاوت قائل شویم زیرا در دوره انقلاب هم اوضاع به هم ریخته و آشفتگی وجود دارد اما اگر به حق بوده باید تحول و انقلابی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای مواجهه علمی و فرهنگی با بحران، دانشگاه باید عوامل آشوب را بررسی کند زیرا گاهی بهانه های درست و گاهی بهانه های نادرست دلیل این اتفاق است و طبعا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت عقلانیت، رشد علمی و جهاد تبیین راهکارهای پیشگیری از بحران در دانشگاه ها

تقویت عقلانیت، رشد علمی و جهاد تبیین راهکارهای پیشگیری از بحران در دانشگاه ها