مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-03سياسي

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جبلی امشب در اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی اقوام که هم اکنون در سینما بهمن سنندج در حال برگزاری است، با قدردانی از برگزارکنندگان این جشنواره و تبریک میلاد رسول اکرم، با اشاره به سفر خردادماه وی به کردستان و نشست با ادبا و فرهیختگان استان، اظهار کرد: با توجه به غنای فرهنگی پیشنهاد این جشنواره مطرح شد و استاندار با تاکید بر میزبانی استان این رویداد را پذیرفت هر چند فکر نمی کردیم این جشنواره در این بازه زمانی کوتاه با این کیفیت برگزار شود.

وی افزود: اینکه کردستان میزبان 18 قوم ایرانی و از چهار گوشه ایران است مایه تقدیر و تحسین همه است و امیدوارم این شروع نویدبخش در سال های آینده به شکلی بهتر و با همین جدیت برگزار شود.

وی افزود: در طول یک هفته صداوسینا در جشنواره شعر وادب و هنر مشارکت داشته است، که همین هفته مهمان مردم سیستان و بلوچستان بودم و ظرفیت شعر و موسیقی این استان متفاوت و هماهنگ را شاهد بودم.

وی ادامه داد: میزبانی یک جشنواره بین المللی شعر با حضور شعرای کشورهای مختلف بودبم و جشنواره موسیقی اقوام هم در سنندج که امشب اختتامیه ان برگزار می شود و پنجشنبه همین هفته نیز گیلان میزبان پیرغلامان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است

جبلی: جشنواره موسیقی اقوام مصداق رویکردهویت محوری رسانه ملی است