مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-14بين الملل

رژیم صهیونیستی با تحریم از سوی مسلمانان میلیاردها دلار زیان می بیند


رسانه های عربی برآورد کردند حتی اگر دولت های عربی هم با پویش تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی از سوی ملت های خود همراه نشوند این رژیم و حامیان آن میلیاردها دلار از خزانه خود را از دست می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، توده های مردم در کشورهای عربی و اسلامی برای اعلام حمایت از ملت فلسطین به خیابان ها آمده و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه خواستار تحریم اقتصادی این رژیم شدند.

طی روزهای اخیر هم پویش های متعددی در شبکه های اجتماعی کشورهای عربی برای تحریم اقتصادی رژیم صهیونیستی راه اندازی شده است.

آمارهای اخیر حاکی از آن است که واردات کشورهای عربی از رژیم اشغالگر صهیونیستی سالانه میلیاردها دلار تخمین زده می شود و در سال های اخیر با به راه افتادن قطار عادی سازی کشورهای عربی از جمله امارات، بحرین مراکش و سودان با رژیم صهیونیستی این اعداد با جهش بی سابقه همراه شده است.

در اینجا کافی است به دو عدد اشاره کنیم: اولی مربوط به واردات تسلیحات اسراییلی توسط کشورهای عربی است که ارزش آن در سال گذشته حدود سه میلیارد دلار برآورد شده است که در مقایسه با مجموع صادرات نظامی رژیم اشغالگر در سال 2022 که به بالاترین سطح خود با ارزش 12.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با تحریم از سوی مسلمانان میلیاردها دلار زیان می بیند

رژیم صهیونیستی با تحریم از سوی مسلمانان میلیاردها دلار زیان می بیند