مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-03اقتصادي

پرداخت 90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور سیستان و بلوچستان توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: زوج های نابارور این استان از حمایت بیمه سلامت بهره مند و 90 درصد از هزینه درمان ناباروری آنها پرداخت می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: زوج های نابارور این استان از حمایت بیمه سلامت بهره مند و 90 درصد از هزینه درمان ناباروری آنها پرداخت می شود.

شهریار شهرکی اظهار کرد: آن دسته از زوج هایی که پس از یکسال از ازدواج بدون پیشگیری باردار نشده و یا بانوان 35 سال به بالا اگر پس از 6 ماه بادار نشوند به عنوان نابارور شناخته می شوند.

وی افزود: زوج های نابارور با مراجعه به پزشک و تشخیص ناباروری جهت دریافت خدمات توسط پزشک یا کارشناس اداره کل بیمه سلامت، نشان دار شده و از خدمات درمانی و تشخیصی بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: زوج های نابارور پس از نشان دار شدن آماده دریافت خدمات درمانی و تشخیصی مانند آزمایشات مرتبط، سونوگرافی، رادیولوژی و دارو جهت تشخیص و درمان ناباروری می شوند که اگر با این اقدامات اولیه باردار نشدند آماده دریافت خدمات فوق تخصصی مانند لقاح مصنوعی(ivf)، تلقیح داخل رحمی (IUI)، میکروانجکشن (ICSI) و انتقال جنین فریز (FET) خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور سیستان و بلوچستان توسط بیمه سلامت

پرداخت 90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور سیستان و بلوچستان توسط بیمه سلامت