مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-18سياسي

اهدای 90 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند جاسکی


رییس کمیته امداد شهرستان جاسک از اهدای 90 سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد و 150 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم ذاکری رییس کمیته امداد شهرستان جاسک امروز در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان با حضور مسئولین شهرستانی، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای خانواده های نیازمند، 90 سری جهیزیه از کالاهای ایرانی تهیه و به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در شهرستان جاسک اهدا شد.

ذاکری با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه 35 میلیون تومان می باشد، افزود: جهیزیه های اهدای شامل پنج قلم از لوازم اساسی زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی می باشد.

رییس کمیته امداد شهرستان جاسک یاد آور شد: در مجموع برای تامین این تعداد جهیزیه در شهرستان جاسک بالغ بر سه میلیارد و 150 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

ذاکری با بیان اینکه کمیته امداد جاسک امسال برنامه ریزی در حوزه حمایت برای اهدای جهیزیه، 240 سری جهیزیه می باشد، ادامه داد: این نهاد از ابتدای سال تا کنون 165 سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند جاسک اهدا شده است و امیدواریم با تامین اعتبارات تا پایان سالجاری مابقی جهیزیه تهیه و به زوج های نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 90 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند جاسکی

اهدای 90 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند جاسکی