مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-27فرهنگي

گیجگاه از 12 مهرماه به سینما ها می آید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خلاصه داستان گیجگاه آمده است: آشنایی زنی بنام مهتاب و مردی بنام حسن خشنود، شبیه قصه هاست، شبیه زندگی، - بعد از دوسال انتظار، فیلم سینمایی گیج گاه ساخته عادل تبریزی، از 12 مهرماه در سینما های سراسر کشور اکران می شود.

ارسلان امیری و عادل تبریزی نویسندگی این اثرسینمایی را به عهده دارند و حنیف سـروری و میرولی اله مدنی تهیه کنندگان این فیلم هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در خلاصه داستان گیجگاه آمده است: آشنایی زنی بنام مهتاب و مردی بنام حسن خشنود، شبیه قصه هاست، شبیه زندگی، شبیه سینما، شبیه روزگاری که خوش می گذشت.

گیج گاه در سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد و در همان ایام مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و در دو بخش بهترین کارگردانی فیلم اول و بهترین تدوین فیلم کاندیدا شد.

این فیلم سینمایی در فستیوال های خارجی هم خوش درخشید و در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده است و به صورت رسمی برای حضور چهل وسومین دوره فیلم های ورزشی پالرمو ایتالیا، بیستمین جشنواره فرشته تابناک در روسیه، نهمین جشنواره شیملا هندوستان و نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیجگاه از 12 مهرماه به سینما ها می آید

گیجگاه از 12 مهرماه به سینما ها می آید