مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-08بين الملل

کودکان فلسطینی؛ آماج گلوله های صهیونیست ها


رژیم کودک کش صهیونیستی درحالی پس از آغاز عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» مدعی هدف گرفته شدن صهیونیست های غیرنظامی طی این عملیات است که خود همواره در تمامی جنایاتش کودکان فلسطینی را هدف قرار داده و علاوه بر اسارت و زندانی کردن آنها صدها تن از این کودکان را به شهادت رسانده است.

- رژیم کودک کش صهیونیستی درحالی پس از آغاز عملیات دلاورانه طوفان الاقصی مدعی هدف گرفته شدن صهیونیست های غیرنظامی طی این عملیات است که خود همواره در تمامی جنایاتش کودکان فلسطینی را هدف قرار داده و علاوه بر اسارت و زندانی کردن آنها صدها تن از این کودکان را به شهادت رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرونده جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین در سایه سکوت کشورهای غربی مدعی حقوق بشر، هر روز قطورتر می شود.

شهادت چندین کودک فلسطینی دیگر در جریان حملات وحشیانه اخیر به مناطق مسکونی و غیرنظامی در غزه نیز در ادامه کشتار سریالی هزاران کودک بی گناه صورت گرفته است.

روزی نیست که خبری از کشتار مردم بی گناه فلسطین به ویژه کودکان و نوجوانان این کشور اشغالی از رسانه های جهان انعکاس نیابد و در روزهای اخیر نیز این جنایات بارها تکرار شده است.

مقاومت فلسطین صبح روز شنبه عملیاتی را تحت عنوان طوفان الاقصی در پاسخ به جنایات صهیونیست ها و تعرض به مسجد الاقصی آغاز کرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان فلسطینی؛ آماج گلوله های صهیونیست ها

کودکان فلسطینی؛ آماج گلوله های صهیونیست ها