مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 10:102023-09-26بين الملل

ترامپ غایب مناظره انتخاباتی دوم جمهوری خواهان


کمیته ملی جمهوری خواهان آمریکا فهرست اسامی هفت نامزد ریاست جمهوری این حزب را که قرار است در دومین مناظره انتخاباتی شرکت کنند، منتشر کرده که مانند مناظره اول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بر اساس فهرست منتشر شده از سوی کمیته ملی جمهوری خواهان، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد پیشرو حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور از شرکت در مناظره دوم هم صرف نظر کرده و این دوره از برنامه مناظره هم بدون حضور وی برگزار می شود.

  بر این اساس، ران دی سانتیس فرماندار ایالت فلوریدا، نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی، تیم اسکات سناتور کارولینای جنوبی، ویوک راماسوامی کارآفرین آمریکایی، مایک پنس معاون رییس جمهور سابق، کریس کریستی فرماندار سابق ایالت نیوجرسی و داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی در این مناظره شرکت خواهند کرد.

  جدا از دونالد ترامپ که به صورت اختیاری از حضور در مناظره صرف نظر کرده، ایسا هاچینسن فرماندار سابق آرکانزاس هم که در مناظره اول حضور داشت، در این مناظره شرکت نمی کند.

  قرار است دومین مناظره نامزدهای حزب جمهوری خواه، چهارشنبه ساعت 9 شب به وقت محلی به میزبانی شبکه تجاری فاکس و یونیویزیون شبکه تلوزیونی اسپانیایی زبان در ایالات متحده آمریکا و در کتابخانه ریاست جمهوری رونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ غایب مناظره انتخاباتی دوم جمهوری خواهان

ترامپ غایب مناظره انتخاباتی دوم جمهوری خواهان