مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-28بين الملل

اعلام انحلال دولت « قره باغ کوهستانی »/ 65هزار ارمنی قره باغ را ترک کردند (+عکس)


رییس جمهوری خودخواندهٔ « قره باغ کوهستانی » فرمان انحلال همهٔ نهادهای این جمهوری را امضا کرده و حداکثر تا اول ژانویه 2024 همهٔ آن ها منحل خواهد شد.

  - اعلام انحلال دولت قره باغ کوهستانی / 65هزار ارمنی قره باغ را ترک کردند (+عکس) رییس جمهوری خودخواندهٔ قره باغ کوهستانی فرمان انحلال همهٔ نهادهای این جمهوری را امضا کرده و حداکثر تا اول ژانویه 2024 همهٔ آن ها منحل خواهد شد.

  دولت جدایی طلب قره باغ کوهستانی اعلام کرد تا آغاز سال 2024 خود را منحل خواهد کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت جدایی طلب قره باغ کوهستانی روز پنجشنبه اعلام کرد که خود را منحل می کند و این جمهوری به رسمیت شناخته نشده تا اول ژانویه 2024 وجود نخواهد داشت.

رییس جمهوری خودخواندهٔ قره باغ کوهستانی، فرمان انحلال همهٔ نهادهای این جمهوری را امضا کرده و حداکثر تا اول ژانویه 2024 همهٔ آن ها منحل خواهد شد.

  این اقدام پس از آن صورت گرفت که آذربایجان برای بازپس گیری کنترل کامل بر منطقه جدا شده خود، حمله برق آسا انجام داد و از نیروهای ارمنی در قره باغ  خواست که سلاح های خود را زمین بگذارند و دولت جدایی طلب خود را منحل کند.

در همین شرایط،طبق اعلام سخنگوی نخست وزیری ارمنستان، تا صبح روز پنج شنبه، 65 هزار و 36 نفر از ساکنان قره باغ  این منطقه را ترک کرده و وارد قلمرو ارمنستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انحلال دولت « قره باغ کوهستانی »/ 65هزار ارمنی قره باغ را ترک کردند (+عکس)

اعلام انحلال دولت « قره باغ کوهستانی »/ 65هزار ارمنی قره باغ را ترک کردند (+عکس)