مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-22اقتصادي

هنگ کنگ پروازهایش به تل آویو را تا آخر سال لغو کرد


شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک هنگ کنگ از لغو پروازهای این شرکت به تل آویو تا پایان ماه جاری میلادی خبر داد و لوفت هانزا و شرکت های وابسته آن هم تعلیق پروازهایشان به سرزمین های اشغالی را تا دو هفته دیگر تمدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific Airlines) اعلام کرد که با توجه به تحولات اخیر در سرزمین های اشغالی( اسراییل)، تمامی پروازهای بین هنگ کنگ و تل آویو از روز یکشنبه تا 31 دسامبر(10 دی ماه) لغو شده است.

(کاتای پاسیفیک شرکت هواپیمایی حامل پرچم هنگ کنگی است، که از سال 2011 از سوی یاتا به عنوان سومین شرکت هواپیمایی جهان بر پایه میزان ارزش بازار سرمایه شناخته می شود، همچنین از سال 2010 نیز بزرگترین شرکت حمل ونقل هوایی جهان به شمار می آید.

شرکت کاتای پاسیفیک در تاریخ 24 سپتامبر 1946 توسط روی سی.

فارل آمریکایی و سیدنی دی کانتزو استرالیایی راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه به 168 مقصد که در 42 کشور پراکنده هستند، پروازهای مستقیم دارد.

این شرکت در سال 2012 بیش از 27 میلیون مسافر و بالغ بر 1٫8 میلیون بسته پستی را منتقل نموده است.

دفتر مرکزی این شرکت در هنگ کنگ قرار دارد و از فرودگاه بین المللی هنگ کنگ به عنوان قطب شرکت هواپیمایی خود استفاده می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنگ کنگ پروازهایش به تل آویو را تا آخر سال لغو کرد

هنگ کنگ پروازهایش به تل آویو را تا آخر سال لغو کرد