مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-05سياسي

کیفیت فنی در اجرای پروژه ها دارای اولویت است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل توجه به کیفیت فنی در اجرای پروژه های عمرانی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اجرای پروژه ها در موعد مقرر و روال عادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه امروز در شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: توجه به کیفیت فنی در اجرای پروژه های عمرانی را مورد تأکید بوده و اجرای پروژه ها در موعد مقرر و روال عادی، می تواند در تحقق کیفیت این پروژه ها تأثیرگذار باشد.

وی افزود: توزیع متوازن اعتبارات پروژه های مناطق محروم و پرهیز از آغاز پروژه های متعدد و نیمه کاره رها کردن آن، ضروری است.

محدودیت فصل کاری در اجرا مورد توجه باشد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت بوده و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، باید این موضوع مد نظر دستگاه های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت توزیع اعتبارات مربوط باشد.

میرجعفریان تصریح کرد: لازم است دستگاه ها در برگزاری مناقصه و تبادل موافقت نامه تعلل نکرده و با توجه به محدودیت فصل کاری، فرصت های اجرای پروژه ها را به تعویق نیندازند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت فنی در اجرای پروژه ها دارای اولویت است

کیفیت فنی در اجرای پروژه ها دارای اولویت است