آزادراه شیراز- اصفهان از بزرگترین پروژه های عمرانی بعد از انقلاب استوزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان و تأثیر آن در توسعه اقتصادی گفت: پشتیبانی ها برای تکمیل کریدورهای اصلی باید ادامه داشته باشد. - ایسنا/فارس وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح آزادراه شیراز ـ اصفهان و تأثیر آن در توسعه اقتصادی گفت: پشتیبانی ها برای تکمیل کریدورهای اصلی باید ادامه داشته باشد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان فارس، مهرداد بذرپاش امروز، 20 مهرماه در مراسم افتتاح آزاد راه شیراز ـ اصفهان اظهار کرد: طول 211 کیلومتری این آزادراه ظرفیت بزرگی را در حوزه صرفه جویی در مصرف سوخت به کشور، کوتاه کردن زمان و مسیر محور مهم اصفهان به شیراز اضافه می کند. وزیر وراه و شهرسازی تصریح کرد: میزان این صرفه جویی در سوخت برابر با مصرف یک روز سوخت کشور است که عدد قابل توجهی را نشان می دهد. وی ارزش ریالی روز این پروژه بیش از 250 هزارمیلیارد ریال عنوان کرد و گفت: آزادراه شیراز- اصفهان از بزرگترین پروژه های عمرانی کشور بعد از انقلاب است. وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فارغ از اثرات حوزه فنی و اثرات مثبت اقتصادی استان نقش این پروژه در توسعه اقتصادی کشور بی بدیل است، افزود: پشتیبانی ها برای تکمیل کریدورهای اصلی باید ادامه داشته باشد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |