مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-16بين الملل

نگرانی مقامات کی یف از تاثیر حمله رژیم صهیونیستی به غزه بر روند جنگ اوکراین


مقامات اوکراینی با بیان اینکه خستگی حامیان این کشور بر تلاش های جنگی کی یف تاثیر می گذارد، ابراز نگرانی کردند که درگیری در سرزمین های اشغالی بر روند جنگ آنها و کمک ها به اوکراین تاثیرگذار خواهد بود.

- مقامات اوکراینی با بیان اینکه خستگی حامیان این کشور بر تلاش های جنگی کی یف تاثیر می گذارد، ابراز نگرانی کردند که درگیری در سرزمین های اشغالی بر روند جنگ آنها و کمک ها به اوکراین تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوکراین برای سال 2024 با کسری بودجه 43 میلیارد دلاری مواجه است.

اکنون با توجه به این کسری بودجه 43 میلیارد دلاری در سال آینده (میلادی)، کی یف مطمئن نیست که چگونه به دفاع از خود در برابر روسیه ادامه خواهد داد.

مقامات اوکراین می گویند که خستگی اهداکنندگان (حامیان این کشور در جنگ) بخش بزرگی از مشکل آنها است و بر تلاش های آنها در جنگ تاثیرگذار است.

سرهی مارچنکو، وزیر دارایی اوکراین روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری رویترز با تاکید بر اینکه خستگی زیادی در میان شرکای بین المللی دیده است، خاطر نشان کرد: آنها دوست دارند جنگ را فراموش کنند، اما جنگ همچنان ادامه دارد و در مقیاس کامل هم ادامه دارد.

مارچنکو افزود: رهبران اوکراین در حال حاضر دو برابر تلاش می کنند تا شرکای مان را متقاعد کنند تا در آخرین نشست های سالانه از ما حمایت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات کی یف از تاثیر حمله رژیم صهیونیستی به غزه بر روند جنگ اوکراین

نگرانی مقامات کی یف از تاثیر حمله رژیم صهیونیستی به غزه بر روند جنگ اوکراین