مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-22سياسي

100 هزار نفر مددجوی کمیته امداد امسال خودکفا می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امسال 100 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با ایجاد اشتغال، خودکفا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در مراسم تقدیر از بانیان اشتغال و خودکفایی در محل بانک سپه، اظهار داشت: در اسلام یکی از مقضوبات تکدی گری است و کمیته امداد امام خمینی با ایجاد اشتغال برای افراد نیازمند آنها را با زندگی آبرومند و خودکفا آشنا می کند.

وی گفت: امسال 100 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی با ایجاد اشتغال خودکفا می شوند و از تحت پوشش بودن خارج می شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین بیان کرد: امسال قرار است 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و متقاضیان ایجاد شود.

بختیاری گفت: سال گذشته شبکه بانکی به طور میانگین 86 درصد از تسهیلات تکلیفی ایجاد شده برای پرداخت مددجویان کمیته امداد را پرداخت کرده اند البته برخی بانک ها تا 104 درصد از تعهدات خود را عملی کردند، اما به طور میانگین همه بانک ها 86 درصد تعهدات را اجرا کردند.

وی گفت: 53 درصد از خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند از بانوان دارای دو، سه و حتی پنج یتیم هستند و عمده اشتغال ها اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار نفر مددجوی کمیته امداد امسال خودکفا می شود

100 هزار نفر مددجوی کمیته امداد امسال خودکفا می شود