مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-22سياسي

شرط معدل و نوع دانشگاه در آزمون استخدامی سازمان بازرسی، مغایر قانون اعلام شد


با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، تعیین شرط معدل و نوع دانشگاه در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور، مغایر قانون اعلام شد.

- با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، تعیین شرط معدل و نوع دانشگاه در آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور، مغایر قانون اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، به دنبال طرح شکایت از سازمان بازرسی کشور با موضوع ابطال شرط معدل از آگهی جذب و استخدام سازمان بازرسی کل کشور مربوط به تاریخ 1401/11/05 و ابطال شرط نوع دانشگاه اعم از دولتی و غیر دولتی از آگهی جذب و استخدام سازمان بازرسی کل کشور، هیات عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی این مقرره را ابطال کرد.

در رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری آمده است: اولا با توجه به ماده 3 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1360/7/19 که مقرر داشته است : سازمان می تواند برای انجام بازرسی و اظهارنظر کارشناسی از وجود قضات و اشخاص صاحب صلاحیت و متخصصان در هر رشته به طور دائم یا موقت استفاده نماید و در سایر موارد نسبت به تامین کادر مورد نیاز از طریق انتقال یا مأموریت کارمندان دولت و در صورت عدم امکان از طریق استخدام اقدام نماید و با عنایت به اینکه شرط مربوط به معدل که در فراخوان همکاری در سازمان بازرسی کل کشور مورد شکایت واقع شده، برای تامین کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط معدل و نوع دانشگاه در آزمون استخدامی سازمان بازرسی، مغایر قانون اعلام شد

شرط معدل و نوع دانشگاه در آزمون استخدامی سازمان بازرسی، مغایر قانون اعلام شد