مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-18سياسي

ضرورت واکنش قاطعانه کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها


آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان جنایات و فاجعه نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

- در بیانیه نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان عنوان شد ضرورت واکنش قاطعانه کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها ایسنا/زنجان آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان جنایات و فاجعه نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

در بیانیه مشترک آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایات شیطانی رژیم کودک کش صهیونیستی که به بهانه مقاومت و ایستادگی مردم غزه در برابر حق قانونی خود آغاز شده است روز به روز وحشیانه تر و بی رحمانه تر می شود.

رژیم کودک کش صهیونیستی می پندارد با این جنایات شیطانی می تواند لکه ننگ شکست طوفان الاقصی را جبران کند درحالی که به فرموده مقام معظم رهبری در این قضیّه پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیرقابل ترمیم خورده و ضربه ای که خورده است به این آسانی قابل جبران نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت واکنش قاطعانه کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها

ضرورت واکنش قاطعانه کشورهای مسلمان در برابر جنایات صهیونیست ها