مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-07سياسي

برطرف شدن افت فشار آب در شهرکرد اندکی زمانبر است


مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید همکاری لازم را انجام دهند تا سطح آب در شبکه به سطح پایداری برسد، البته این کار اندکی زمانبر است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری گفت: مردم باید همکاری لازم را انجام دهند تا سطح آب در شبکه به سطح پایداری برسد، البته این کار اندکی زمانبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز پنجشنبه طی اطلاعیه ای شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که به دلیل انجام تعمیرات خط آبرسانی کوهرنگ به شهرکرد احتمال قطع آب در نقاط مرتفع و افت فشار در دیگر نقاط شهر را خواهیم داشت که چند ساعت بعد مجدداً در اطلاعیه ای از مرتفع شدن مشکل پیش آمده برای خط کوهرنگ خبر داد، البته بیان شد که جریان آب در قسمت هایی که قطع شده بود برقرار شد.

متاسفانه یک روز پس از قطعی، برخی از مناطق شهرکرد با افت فشار و قطعی آب مواجه و امروز برخی از مردم از گل آلود بودن آب شاکی بودند که خبرنگار ایسنا این موضوع را از شرکت آبفا جویا شد.

فرشاد متقی، مدیر روابط عمومی شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به قطعی آب در شهرکرد، اظهار کرد: به دلیل مشکل ایجاد شده برای خط کوهرنگ، آب موجود در شبکه تخلیه شد و تا زمانی که مجدداً شبکه پر از آب نشود با افت فشار مواجه هستیم، البته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن افت فشار آب در شهرکرد اندکی زمانبر است

برطرف شدن افت فشار آب در شهرکرد اندکی زمانبر است