مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-11فرهنگي

زیست بوم فرهنگی و تمدنی ما سرشار از مولفه های زیباشناختی در حوزه مد و لباس است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر از هیاهوی رسانه ها و این تلاطمی که پروپاگاندای رسانه ای در جهان راه انداخته رها شویم، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر از هیاهوی رسانه ها و این تلاطمی که پروپاگاندای رسانه ای در جهان راه انداخته رها شویم، خواهیم دید که زیست بوم فرهنگی و تمدنی ما سرشار از مولفه های زیباشناختی در حوزه مد و لباس است.

سیدمحمدحسین بلاغی در نخستین جشنواره ملی و نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی که در محل تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که بانوان فرهیخته ایران اسلامی امروز در همه جایگاه های فردی و اجتماعی که در زندگی خود دارند هم چون یک مادر، همسر، کارآفرین، استاد، ورزشکار، هنرمند، خبرنگار و .

با سربلندی و عفت تمام در حال نقش آفرینی هستند.

وی افزود: نمود عینی این نقش آفرینی در اعلام نتایج کنکور سال جاری و قبولی بیش از 60 درصدی بانوان قابل مشاهده است و در کشورهایی که ادعای توجه به منزلت زن را دارند، این آمار را نمی توان دید.

وی تشریح کرد: اگر یک بانویی بر خلاف نگاه غرب به زن به عنوان یک وسیله، به نقش واقعی خود که همان مادر بودن و پرورش صحیح فرزندان است در جامعه برسد، آن جامعه رو به رشد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم فرهنگی و تمدنی ما سرشار از مولفه های زیباشناختی در حوزه مد و لباس است

زیست بوم فرهنگی و تمدنی ما سرشار از مولفه های زیباشناختی در حوزه مد و لباس است