مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-22اقتصادي

جعبه ابزار نظارتی بانک مرکزی فعال شد


گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ فرشاد محمدپور در گفتگو با هفته نامه تازه های اقتصاد، با تشریح جزییاتی مهم از قانون جدید بانک مرکزی، گفت: قانون جدید بانک مرکزی، - معاون نظارت بانک مرکزی با تشریح برخی مواد مهم قانون جدید بانک مرکزی، از افزایش قدرت و اقتدار بانک مرکزی در شبکه بانکی خبر داد و افزود: مواد 27 تا 29 قانون جدید، جعبه ابزار نظارتی بانک است.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ فرشاد محمدپور در گفتگو با هفته نامه تازه های اقتصاد، با تشریح جزییاتی مهم از قانون جدید بانک مرکزی، گفت: قانون جدید بانک مرکزی، پس از 8 سال از زمان شروع تغییرات، به سرانجام رسیده است.

معاون نظارت بانک مرکزی به دوره 6 ماهه تا زمان عملیاتی شدن قانون جدید بانک مرکزی اشاره کرد و اظهار داشت: در این مقطع زمانی، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و اقدامات لازم برای اجرای قانون جدید، باید از سوی بانک مرکزی تدوین شود.

محمدپور بازنگری در قانون پولی و بانکی کشور را از دغدغه های اصلی نهاد های تصمیم ساز اقتصادی کشور دانست و افزود: با توجه به اقداماتی که در سال های اخیر در زمینه اصلاح قوانین پولی و بانکی صورت گرفته بود، بانک مرکزی در دوره جدید مدیریتی خود پیگیری های مستمری از مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعبه ابزار نظارتی بانک مرکزی فعال شد

جعبه ابزار نظارتی بانک مرکزی فعال شد