مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-17سياسي

حمکرانی فضای سبز، با استفاده از دانش بنیان ها محقق می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، گفت: در حمکرانی فضای سبز باید بتوانیم از دانش، تحقیقات و استفاده از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، گفت: در حمکرانی فضای سبز باید بتوانیم از دانش، تحقیقات و استفاده از شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.

سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، امروز 25 مهرماه در اولین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: ایجاد فضای سبز و درخت کاری دارای اهمیت است و همواره در مبانی دینی، احادیث و قرآن سفارش شده است؛ خداوند در آیه 96 سوره اعراف وعده داده است برکات آسمان و زمین را برکسانی که اهل ایمان و تقوا هستند خواهد گشود و لذا این برکات همین گیاهان و درختان هستند و قطعا فعالینی که در این حوزه نقش آفرینی می کنند وسیله ای هستند از طرف خداوند که این موضوع را عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است، اگر قیامت فرا رسید و نهالی در دست داشتید باید نهال را بکارید، بنابراین آیات و روایات اهمیت این مسئله را نشان می دهد.

معاون استاندار قم تاکید کرد: امروز دچار زندگی ماشینی شدیم و با افزایش توسعه شهری بسیاری از منابع طبیعی از بین رفته است به همین ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمکرانی فضای سبز، با استفاده از دانش بنیان ها محقق می شود

حمکرانی فضای سبز، با استفاده از دانش بنیان ها محقق می شود