مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-04اقتصادي

مراجعه بیش از 41 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی همدان


 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مراجعه 41 هزار و 118 دستگاه وسیله نقلیه سنگین برای اخذ کارت معاینه فنی به مراکز پنج گانه فعال استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد .

- ایسنا/همدان  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از مراجعه 41 هزار و 118 دستگاه وسیله نقلیه سنگین برای اخذ کارت معاینه فنی به مراکز پنج گانه فعال استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد .

مهرداد آهکی گفت: در بازه زمانی شش ماهه اول امسال 41هزار و 118 دستگاه انواع وسیله نقلیه سنگین به پنج مرکز معاینه فنی فعال در سطح استان مراجعه کرده درحالیکه سال گذشته این میزان 39 هزار و 644 دستگاه بوده است که نسبت به سال گذشته افزایش چهار درصدی را نشان می دهد .

وی با اشاره به فعالیت پنج مرکز معاینه فنی سنگین در سطح استان همدان، تصریح کرد: یک مرکز در شهرستان همدان به سمت ملایر کیلومتر 6، یک مرکز در شهرستان ملایر محور اراک کیلومتر 10، یک مرکز در شهرستان نهاوند، یک مرکز در شهرستان اسدآباد و یک مرکز دیگر در شهرستان کبودراهنگ از آمادگی لازم برای خدمت رسانی بمنظور انجام معاینات فنی برخوردارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: امسال از مجموع وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی در سطح استان، 33 هزار و 270 دستگاه موفق به اخذ کارت معاینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه بیش از 41 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی همدان

مراجعه بیش از 41 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی همدان