مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-19بين الملل

تجمع کادر درمان مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پس از پیروزی طوفان الاقصی مقابل رژیم صهیونیستی در هفته گذشته، اسراییل در اقدامی رذیلانه اقدام به بمباران غزه کرد، رژیم غاصب صهیونیستی شرایط را چنان سخت کرده که کسی قادر نیست به آوارگان کمک کند، همچنین شمار کودکان به شهادت رسیده، افزایش یافته که قلب هر انسانی را به درد می آورد.

به منظور  محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه و همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه و مجاهدین فلسطینی، کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی امروز همزمان در همه مراکز درمانی استان تجمع کردند.

کادر درمان بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در محوطه بیمارستان ها تجمع ضدصهیونیستی برگزار کردند.

کادر درمان در این اجتماع ضمن محکومیت اقدام وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و به شهادت رساندن بیش از 1000 کودک، زن و مرد فلسطینی، از مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.

کادر درمان بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین آمادگی کامل خود را برای اعزام به غزه و درمان مجروحان اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع کادر درمان مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه

تجمع کادر درمان مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه