مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-03سياسي

مسئولان به معنای واقعی کلمه از تولیدکنندگان حمایت کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان نکته اصلی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی را توجه به رونق تولید دانست و گفت: مسئولان به معنای واقعی کلمه از تولیدکنندگان حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در بازدید از کارخانه کنسانتره اسدآباد با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق شعار سال اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بر اشتغالزایی و مهار تورم تأکید دارند و باید به صورت ویژه در دستور کار مسئولان و متولیان قرار گیرد.

وی نکته اصلی در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی را توجه به رونق تولید دانست و افزود: مسئولان باید به معنای واقعی کلمه از تولیدکنندگان حمایت کرده و مسیر حرکت آنها را تسهیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه مسئولان بارها بر حمایت از تولید تأکید داشتند، یادآور شد: در میدان عمل نیز باید شاهد حمایت هر چه بیشتر از تولیدکنندگان باشیم، چراکه یکی از راه های رفع مشکلات اقتصادی، حمایت و افزایش تولید است.

وی افزود: فعالیت کسی که امروز با وجود تمام سختی ها وارد عرصه تولید و اشتغال می شود، مصداق یک جهادی و البته قابل تقدیر است.

پایان پیام/ 3140


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به معنای واقعی کلمه از تولیدکنندگان حمایت کنند

مسئولان به معنای واقعی کلمه از تولیدکنندگان حمایت کنند