مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-11ورزشي

سرمایه گذاری در ورزش یکی از راه های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای مقابله با تلاش دشمن نیاز به سرمایه گذاری بیشتری در فعالیت های فرهنگی و ورزشی داریم، - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای مقابله با تلاش دشمن نیاز به سرمایه گذاری بیشتری در فعالیت های فرهنگی و ورزشی داریم، تاکید کرد: باید سرمایه گذاری بیشتری برای حضور پررنگ تر بانوان به ویژه با حجاب اسلامی در میادین ورزشی داشته باشیم.

امیر سرتیپ عباس فلاح امروز 19 مهرماه در آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کشوری بانوان نزاجا در کرمان گفت: ورزش و تربیت بدنی برای همگان توصیه شده است.

او ادامه داد: در شرایطی که زندگی ها ماشینی شده و به سمت کم تحرکی پیش می رود، همه نیازمند ورزش هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تاثیرات ورزش در زندگی سالم تاکید کرد: ورزش به ویژه برای بانوان این مرز و بوم اهمیت مضاعف دارد زیرا مادران ورزیده نسل سالم تر و بهتری تحویل اجتماع می دهند.

او تصریح کرد: تلاش های گسترده ای در قالب طرح های مختلف انجام شده، به طوری که در طرح های 16 گانه مصباح توسط سازمان عقیدتی سیاسی برنامه های خیلی خوب و مفرحی برای خانواده ها تدارک دیده شده و همت مسئولان در سلسله فرماندهی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در ورزش یکی از راه های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

سرمایه گذاری در ورزش یکی از راه های مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است