مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-07سياسي

برافراشته شدن پرچم استعمار هویتی در بام شهر سمنان


        به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در پی تولید واجرای یک اثر صوتی _تصویری در پاساژ ققنوس استان سمنان بیانیه ای منتشر کرد.

- شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در بیانیه ای اعلام کرد: امروز چه بر سر فرهنگ و شهر ما آماده است که ابتذالاتی که تا دیروز در نهان و زیر زمین تولید می شده، به حدی از وقاحت رسیده است که از بام شهر خود را فریاد می زند.

        به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان در پی تولید واجرای یک اثر صوتی _تصویری در پاساژ ققنوس استان سمنان بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم از بام شهر ابتذال را فریاد می زنند آقایان مسئول؟!هنوز برافراشته شدن پرچم استعمار هویتی در بام شهراخلاق را ندیده اید؟! شیطان راه های خود را به شما آسان جلوه می دهد، تا گره های محکم دین شما را یکی پس از دیگری بگشاید.

نهج البلاغه، خطبه 121 و با درود حضرت حق بر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، که همواره نسبت به شبیخون فرهنگی هشدار جدی داشته اند و منویات مورد توجه ای به منظور نبرد هویتی، هنر و حتی موسیقی به عنوان هنرِ جان دادن به بی جان ها، خطاب به مسئولین داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برافراشته شدن پرچم استعمار هویتی در بام شهر سمنان

برافراشته شدن پرچم استعمار هویتی در بام شهر سمنان