مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-11اقتصادي

کشاورزان ایلامی برای کشت پاییزه نگران کمبود کود اوره نباشند


مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: بیش از 3907 تن کود اوره پتروشیمی رازی در استان ایلام توزیع شده و کسری کود اوره در استان ایلام نداریم.

- ایسنا/ایلام مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: بیش از 3907 تن کود اوره پتروشیمی رازی در استان ایلام توزیع شده و کسری کود اوره در استان ایلام نداریم.

سیامک بیگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 11 هزار و 199 تن و 993 کیلوگرم کود اوره از سه پتروشیمی رازی، پردیس و مسجد سلیمان جهت مصرف در سطح استان ایلام تأمین و توزیع شده است.

وی گفت: توزیع کود یارانه ای شامل اجرای طرح الگوی کشت شده و مشکلی برای توزیع آن در میان بهره برداران طرف قرارداد کشت پاییزه، وجود ندارد، افزود: طرح الگوی کشت 25 محصول زراعی و 13 محصول باغی در استان ایلام در ابتدای سال 1402 تهیه و برای اجرا به شهرستان های استان ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام تصریح کرد: اکنون حدود 11 هزار تُن کود یارانه ای در انبارهای این شرکت در شهرستان های استان وجود دارد که شامل کود اوره، سوپر فسفات تریپل، فسفات 13 درصد، سولفات پتاسیم و کلرور پتاسیم است.

بیگی با بیان اینکه سهمیه امسال کود یارانه ای استان ایلام 57 هزار و 462 تُن است، گفت: مشکلی از بابت تأمین و توزیع کود یارانه ای برای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان ایلامی برای کشت پاییزه نگران کمبود کود اوره نباشند

کشاورزان ایلامی برای کشت پاییزه نگران کمبود کود اوره نباشند