مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 10:202023-10-16بين الملل

گزارش صهیونیست ها از فلج شدن در جبهه شمالی و جنگ الکترونیک حزب الله


رسانه های صهیونیستی ادعا کردند که حزب الله لبنان با به صدا درآوردن آژیرهای هشدار دروغین در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و فلج کردن این منطقه، علیه «اسراییل» جنگ الکترونیک به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان)، خبر داد که این رژیم در حال بررسی این موضوع است که آیا حزب الله لبنان، هفته پیش در فعال کردن هشدارهای دروغین در سراسر منطقه شمالی فلسطین اشغالی دست داشته است یا خیر.

خبرنگار امور سیاسی تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: روز چهارشنبه پیش، آژیرهای هشدار در سراسر منطقه شمالی به صدا در آمد و گزارش هایی در خصوص حمله پهپادی به اسراییل، همزمان با به صدا در آمدن این آژیرها به فرماندهی سیاسی و امنیتی اسراییل رسید .

این خبرنگار افزود: سازمان امنیتی اسراییل در حال بررسی این موضوع است که آیا چیزی فراتر از خطا در تشخیص در این خصوص وجود داشته مانند جنگ الکترونیکی حزب الله و پارازیت انداختن آن یا هر عاملی که منجر شد تا ساعات زیادی، وضعیت روشن نشود .

بر اساس گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی، این موضوع در دست بررسی و تحقیق است و اسراییلی ها با قطعیت نمی توانند بگویند که آیا چنین اتفاقی افتاده است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش صهیونیست ها از فلج شدن در جبهه شمالی و جنگ الکترونیک حزب الله

گزارش صهیونیست ها از فلج شدن در جبهه شمالی و جنگ الکترونیک حزب الله