مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-21حوادث

توقیف 5700 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


5 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق در زیرکوه و نهبندان از قاچاقچیان کشف و 5 دستگاه خودروی شوتی نیز توقیف شد.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان جزییات اخباری با عناوین کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در زیرکوه، توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان، دستگیری سارق کابل برق در قاین  وامدادرسانی پلیس طبس به خانواده گرفتار شده در کویر قرار می گیرید.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در زیرکوه سرهنگ هادی سلیمانی، فرمانده انتظامی زیرکوه اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

   وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، 2 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در نهبندان   سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 4 خودروی سواری شوتی مشکوک شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 5700 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

توقیف 5700 لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی