مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-27سياسي

اخبار سیاسی 5 مهر؛ پرتاب موفق«نور 3»/آمار مهاجران افغان در کشور از زبان وزیر کشور


«ساماندهی امور مهاجرین»، «پرتاب موفق ماهواره نور3» و «بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه» از موضوعات مهم خبری پنجم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 5 مهر؛ پرتاب موفق نور 3 /آمار مهاجران افغان در کشور از زبان وزیر کشور ساماندهی امور مهاجرین ، پرتاب موفق ماهواره نور3 و بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه از موضوعات مهم خبری پنجم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحاشیه جلسه امروز هیئت دولت وزیر کشور در جمع خبرنگاران ادعای حمله به مراکز نظامی در خرم آباد را تکذیب کرد و گفت: براساس اعلام مراجع رسمی، این لرزش بوسیله زلزله انجام شده بود و براساس نظر متخصصین، علت میزان زیاد لرزه، عمق کم زمین لرزه بوده است.

علت صدا هم تکانه و لرزش بوده است.

احمد وحیدی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره تعداد مهاجرین خارجی در کشور، اظهار کرد: وزارت کشور در تلاش برای ساماندهی امور مهاجرین است اما آنچه در رسانه ها گفته می شود ممکن است مبالغه هایی باشد که هیچ مرجع رسمی این اعداد را تایید نمی کند اما کاملا مشخص است که براساس یک برنامه طراحی شده نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام خواهد شدو اتباع غیرمجاز باید برگردانده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 5 مهر؛ پرتاب موفق«نور 3»/آمار مهاجران افغان در کشور از زبان وزیر کشور

اخبار سیاسی 5 مهر؛ پرتاب موفق«نور 3»/آمار مهاجران افغان در کشور از زبان وزیر کشور