مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-15فرهنگي

جشنواره ایل سنگسر با عنوان «حاصَل» برگزار می شود


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر از برگزاری جشنواره بزرگ ایل سنگسر با عنوان «حاصَل» در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، مهدی متقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: جشنواره بزرگ ایل سنگسر با عنوان حاصَل در این شهرستان برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم استان سمنان، گردشگران و علاقه مندان به این جشنواره گفت: جشنواره حاصَل، محصول شکرگزاری یکی از بزرگ ترین ایل های کشور است که در شهر مهدی شهر با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ایل بزرگ سنگسر برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مهدی شهر ادامه داد: این جشنواره از 26 تا 28 مهرماه 1402 در پارک مهرگان واقع در خیابان دانشگاه شهر مهدی شهر برگزار می شود.

متقی با اشاره به اینکه در جشنواره حاصَل، مراحل تولیدات و طرز تهیه منحصربه فرد محصولات لبنی به نمایش درمی آید، افزود: ایجاد غرفه های متنوع با معرفی محصولات ایل سنگسر ازجمله محصولات لبنی، نان ها، محصولات باغی، صنایع دستی، مواد پروتیینی، سیاه چادرها، برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله برنامه های این جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ایل سنگسر با عنوان «حاصَل» برگزار می شود

جشنواره ایل سنگسر با عنوان «حاصَل» برگزار می شود