مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-12اجتماعي

تخلفی که آشکارا انجام می شود، اما نظارتی بر آن نیست


دریافت شهریه تحصیلی از اولیای دانش آموزان یکی از مشکلاتی است که از دیرباز وجود داشته و با وجود تأکیدات آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت دریافت وجه، - این داستان همچنان ادامه دارد.

مدت هاست که تحصیل رایگان در مدارس به مناقشه ای میان مدارس دولتی و والدین به ویژه آن هایی که چند فرزند دانش آموز دارند، تبدیل شده آن هم وقتی که کمک های اختیاری به کمک های اجباری تبدیل شده است.

سال ها است که آموزش و پرورش اعلام می کند پرداخت وجه برای ثبت نام در مدارس دولتی اجباری نیست، ولی هنگامی که والدین می خواهند ثبت نام فرزندانشان را انجام دهند، این اجبار را می بینند.

هرچند تیرماه امسال بود که رییس آموزش و پرورش کاشمر به صراحت در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد در این شهر هیچ مدرسه هیات امنایی نداریم و گرفتن هرگونه وجهی توسط مدارس دولتی به جز حق بیمه و هزینه کتاب تخلف محسوب می شود ، اما هنوز مدتی از این گفته ها نگذشته بود که تعدادی از والدین دانش آموزان از گرفتن کارنامه در قبال دادن شهریه و یا ثبت نام فرزندشان به شرط دادن بخشی از شهریه میلیونی به برخی مدارس خبر دادند.

برخورد برخی مدیران با دانش آموزانی که شهریه نداده اند درست نیست در همین خصوص یکی از والدین مدارس دولتی با انتقاد از اینکه مدیر و ناظم مدرسه فرزندش بارها برای دادن شهریه به فرزندش تذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفی که آشکارا انجام می شود، اما نظارتی بر آن نیست

تخلفی که آشکارا انجام می شود، اما نظارتی بر آن نیست