مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-16سياسي

شکواییه پزشکان نزد استاندار؛ اینجا هر کسی بدون مدرک ادعای درمانی و زیبایی می کند!


برخی پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج شکواییه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج برخی از پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد شکواییه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

در این متن آمده است: این شکواییه از طرف پزشکان شاغل در مطب های درمانی شخصی در شهر یاسوج است که سال ها با شب بیداری و زحمات بسیار و پس از عبور از ماراتن سنگین کنکور موفق به کسب مدارج علمی شده ایم.

آن ها می گویند با هزاران امید و آرزو برای ساختن زندگی خویش و در کنار آن خدمت علمی و اصولی به هم استانی ها و هموطنان خویش، فعالیت خود را در شهر و استان زادگاهمان آغاز کرده و اقدام به افتتاح مطب درمانی کردیم.

هدف این بود گره ای از زندگی خویش باز کرده و همزمان خدمات درمانی مطابق با استانداردهای روز دنیا را به هم استانی های خود ارائه دهیم.

ولی نحوه برخورد علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ریاست تا معاونت درمان به گونه ای بوده که ما اکنون نه امیدی به اصلاح امور از جانب آنها داشته و نه انگیزه ای برای ادامه کار درمانی خویش.

حوزه درمان و زیبایی امروز استان و شهرستان به جایی رسیده که تعداد کثیری از افراد غیر پزشک؛ از پیمانکار گرفته تا آرایشگر ، بدون داشتن هیچگونه مدرک معتبر درمانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکواییه پزشکان نزد استاندار؛ اینجا هر کسی بدون مدرک ادعای درمانی و زیبایی می کند!

شکواییه پزشکان نزد استاندار؛ اینجا هر کسی بدون مدرک ادعای درمانی و زیبایی می کند!