مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-27بين الملل

کنگره خواستار توضیح درباره ارتباط ادعایی کارمند پنتاگون با ایران شد


گروهی از قانون گذاران آمریکایی در پی ادعاهای مطرح شده در گزارشی مبنی بر مرتبط بودن یکی از کارمندان فعلی پنتاگون با ایران، در نامه ای از وزیر دفاع این کشور خواستند درباره استخدام او در این نهاد حساس توضیح دهد.

- گروهی از قانون گذاران آمریکایی در پی ادعاهای مطرح شده در گزارشی مبنی بر مرتبط بودن یکی از کارمندان فعلی پنتاگون با ایران، در نامه ای از وزیر دفاع این کشور خواستند درباره استخدام او در این نهاد حساس توضیح دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی نوشت که یک مقام ارشد پنتاگون که پیشتر برای رابرت مالی نماینده پیشین آمریکا در امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا کار می کرد به دست داشتن در یک عملیات نفوذی قدرت نرم با طراحی و هدایت مقامات ایرانی متهم شده است.

روز گذشته، قانون گذاران ارشد کنگره، نامه ای به لوید آستین وزیر دفاع آمریکا فرستاده و از او خواستند درباره استخدام آرین طباطبایی در این وزارتخانه و ارتباط او با حکومت ایران توضیح دهد.

روزنامه آمریکایی نوشت طباطبایی یک محقق ایرانی-آمریکایی است که در حال حاضر، رییس ستاد کارکنان کریستوفر پی مایر دستیار وزیر دفاع آمریکا در عملیات های ویژه و درگیری های کم ‍شدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره خواستار توضیح درباره ارتباط ادعایی کارمند پنتاگون با ایران شد

کنگره خواستار توضیح درباره ارتباط ادعایی کارمند پنتاگون با ایران شد