مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 23:252023-10-01سياسي

وزیر کشور: از دیدگاه اساتید دانشگاه برای تقویت منافع ملی استقبال می کنیم


برای ساختن ایران قوی به دانشگاه قوی محتاجیم و در جهت پیشرفت کشور و ارتقای منافع ملی با تمام وجود از دیدگاه های اساتید و برجستگان دانشگاه ها استقبال می کنیم.

- وزیر کشور گفت: برای ساختن ایران قوی به دانشگاه قوی محتاجیم و در جهت پیشرفت کشور و ارتقای منافع ملی با تمام وجود از دیدگاه های اساتید و برجستگان دانشگاه ها استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در دومین نشست هم اندیشی با جمعی از اساتید ممتاز دانشگاهی که به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به اهمیت دانشگاه در تحقق اهداف عالی انقلاب و کشور افزود: تحول خواهی که در جامعه وجود دارد نشانه پیشرفت و ارتقاء در کشور است و از دل تلخی های دفاع مقدس و ترورها و تهدیدهای فراوان، اقتدار امنیتی امروز جامعه حاصل شده است.

در این نشست جمعی از اساتید ممتاز علوم انسانی از جمله دکتر تقی آزاد ارمکی، دکتر جواد اطاعت، دکتر مصطفی تقوی، دکتر حمید جلایی پور، دکتر علی ربیعی، دکتر علی شکوری راد، دکتر بیژن عبدالکریمی، دکتر صادق کوشکی، دکتر ابراهیم محسنی، دکتر سعید معیدفر، دکتر جواد میری و دکتر کیومرث یزدان پناه حضور داشتند.

وزیر کشور خطاب به استادان حاضر در این جلسه، با اشاره به اینکه لفاظی ها و درافتادن گروه ها و جناح ها مشکلی از جامعه و مردم حل نمی کند ، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: از دیدگاه اساتید دانشگاه برای تقویت منافع ملی استقبال می کنیم

وزیر کشور: از دیدگاه اساتید دانشگاه برای تقویت منافع ملی استقبال می کنیم