مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-23فرهنگي

استقبال زودهنگام از بهار 1403/ 300 هنرمند در جشنواره هنرهای شهری مشهد شرکت کردند


معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با توجه به پیش رو بودن اعیاد شعبانیه در پایان سال تصمیم داریم زودتر از سال گذشته به استقبال بهار 1403 برویم.

- یوسف اسماعیل زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص جشنواره هنرهای شهری مشهد برای بهار 1403 اظهار کرد: برای 6 بخش مختلف جشنواره هنرهای شهری مشهد 1403 فراخوان داده شده است و تا پایان شهریورماه هنرمندان می توانستند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

تا این لحظه در 4 بخش جشنواره 300 هنرمند با 500 طرح شرکت کرده اند که در روزهای پایانی این تعداد افزایش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: جشنواره هنرهای شهری مشهد در 6 بخش نقاشی دیواری، المان های تعاملی، جشنواره نور، گلستان، آذین بندی و بخش مردمی برگزار می شود که هنرمندان آثار خود را در این زمینه ها برای حضور در جشنواره ارسال کرده اند.

امسال فراخوان آثار جشنواره هنرهای شهری مشهد کمی زودتر از سال های گذشته منتشر شده است و پس از پایان شهریورماه داوری آثار انجام می شود.

اسماعیل زاده با بیان اینکه امسال زودتر از سال گذشته به استقبال بهار می رویم، گفت: با توجه به پیش رو بودن اعیاد شعبانیه و مهدویت در پایان سال تصمیم داریم که امسال زودتر از سال گذشته به استقبال بهار 1403 برویم و امیدوارم جشنواره خوبی را پیش رو داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال زودهنگام از بهار 1403/ 300 هنرمند در جشنواره هنرهای شهری مشهد شرکت کردند

استقبال زودهنگام از بهار 1403/ 300 هنرمند در جشنواره هنرهای شهری مشهد شرکت کردند