مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:402023-09-23ورزشي

حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستور کار شورای شهر تبریز است


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنری از جمله موارد مورد توجه این نهاد در تبریز است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: حمایت از تولید آثار فاخر هنری از جمله موارد مورد توجه این نهاد در تبریز است.

غلامرضا احمدی در همایش خوشنویسی کلک خیال انگیز که با حضور هنرمندان ممتاز با کتابت اشعار استاد شهریار برگزار شد، خاطرنشان کرد: لازم است از فضای ایجاد شده برای تولید آثار برجسته و ارزشمند هنری و خوشنویسی صمیمانه قدردانی کرده و از این که بستری برای مرور داشته های تاریخی و فرهنگی شهر فراهم شده، سپاسگزاری کنم.

وی اضافه کرد: این زمینه، بستری مناسب برای تجلیل از هنرمندان و خوشنویسان تبریز است که در راستای ماندگارتر کردن اشعار استاد تلاش می کنند.

وی ضمن تمجید از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برای فعالیت های متنوع در سطح شهر، ادامه داد: شورای اسلامی شهر تبریز، از تولید آثار فاخر با موضوعات مرتبط با فرهنگ و تاریخ تبریز، تجلیل و از هنرمندان حمایت می کند.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در جریان این همایش از فضاسازی لازم برای بهره مندی از اشعار استاد شهریار در سطح شهر خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستور کار شورای شهر تبریز است

حمایت از تولید آثار فاخر هنری در دستور کار شورای شهر تبریز است