مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-18ورزشي

114 پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر 114 پروژه ورزشی در استان هرمزگان در حال اجرا است که در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: در حال حاضر 114 پروژه ورزشی در استان هرمزگان در حال اجرا است که در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

مظفر مهری خادمی نسب ظهر امروز (بیست و ششم مهرماه) در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به رشد شاخص های ورزشی استان هرمزگان در طول خدمت دولت سیزدهم، اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه ورزشی 114 پروژه در حال اجرای داریم که بر اساس برنامه ریزی انجام شده بخش عمده ای از این طرح ها در سفر رییس محترم جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از طرح های قابل بهره برداری اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان شامل 6 زمین چمن مصنوعی بزرگ، چهار زمین چمن طبیعی بزرگ، پیست ورزشی رودان، 94زمین چمن مصنوعی روستایی و 9 سالن ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به رشد سرانه ورزشی روباز هرمزگان نسبت به سرانه سالن های سرپوشیده، بیان کرد: در حال حاضر استان هرمزگان دارای 158 هزار و 732 متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

114 پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور افتتاح می شود

114 پروژه ورزشی در سفر رییس جمهور افتتاح می شود