مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-07اقتصادي

رییس دانشگاه تهران: به دنبال اخذ تسهیلات بین المللی برای تجهیز آزمایشگاه ها هستیم


رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه در حال توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی هستیم، گفت: بخشی از این توسعه مربوط به تقویت آزمایشگاه هاست و در حال حاضر با جدیت به دنبال فرآیند اخذ تسهیلات بین المللی برای این موضوع هستیم.

- سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره طرح جوانی جمعیت گفت: درباره این موضوع شاید اولین دستگاه اجرایی دانشگاهی یا غیردانشگاهی هستیم که مهدکودکی را با کمک یک خیّر در سایت مرکزی دانشگاه راه اندازی می کنیم که ظرفیت پذیرش 200 نفر کودک دارد.

وی افزود: ظرف 2 ماه آینده مجموعه پروژه ورزش های آبی را در سایت مرکزی دانشگاه تهران به بهره برداری می رسانیم که اجرای این پروژه از حدود 8 ماه قبل آغاز شده و 27 پروژه نیز در سطح دانشگاه تهران اجرایی خواهیم کرد.

مرکز همایش های علمی فرهنگی دانشگاه تهران را نیز در مشهد افتتاح کرده ایم که این مجموعه ظرفیت پذیرش 400 نفر دانشجو را به صورت همزمان دارد؛ البته در کنار آن یک سالن مجهز نیز برایش تدارک خواهیم دید.

* اعتبارات دولتی کفاف هزینه آزمایشگاهی را نمی دهد رییس دانشگاه تهران اضافه کرد: پروژه های مختلف یک بخشی از توسعه و تقویت زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است، بخشی از توسعه زیرساخت ها نیز مربوط به تقویت آزمایشگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: به دنبال اخذ تسهیلات بین المللی برای تجهیز آزمایشگاه ها هستیم

رییس دانشگاه تهران: به دنبال اخذ تسهیلات بین المللی برای تجهیز آزمایشگاه ها هستیم