مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-29سياسي

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی


هفت هزار نفر هرمزی در آب های خلیج فارس زندگی می کنند اما یک آمبولانس دریایی مناسب برای انتقال بیمار وجود ندارد پس مسئولان استان هرمزگان چه می کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه هرمز با اشاره به خرابی و نبود آمبولانس در جزیره هرمز اظهار کرد: مشکلات درمانی زخم کهنه ای بر پیکره مردم این جزیره است و مسؤولان در این مدت به جای عملی کردن وعده هایشان حاضر نیستند از مردم عذرخواهی کنند.

خطیب جمعه هرمز تصریح کرد: 7 هزار نفر هرمزی در آب های خلیج فارس زندگی می کنند اما یک آمبولانس دریایی مناسب برای انتقال بیمار وجود ندارد پس مسئولان استان هرمزگان چه می کنند و تا چه زمان می خواهند وعده درست شدن شرایط را بدهند؟ رستاخیز گفت: آمبولانس دریایی کنونی هرمز آمبولانس استانداردی نیست و مشکل تجهیزات اولیه نظیر دستگاه احیا، مونیتورینگ وغیره دارد و مدت ها است مسؤولان وعده ساخت آمبولانس دریایی را می دهند اما خبری از آن نیست.

امام جمعه هرمز بااشاره میلاد باسعادت خاتم انبیا محمد مصطفی (ع) و هفته وحدت گفت: خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر گرامی اسلام را به عنوان الگو و معیار انسانیت قرار داده است و روز قیامت معیار انسانیت پیامبر گرامی اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی

گلایه دوباره امام جمعه هرمز از وضعیت آمبولانس دریایی