مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-24بين الملل

رقیب انتخاباتی ترامپ: عضویت اوکراین درناتو به نفع آمریکا نیست


نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا و رقیب اصلی دونالد ترامپ و فرماندار فلوریدا تأکید کرد که عضویت اوکراین در ناتو به نفع آمریکا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ران دسانتیس نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده و فرماندار ایالت فلوریدا تأکید کرد که پیوستن اوکراین به ناتو به نفع ایالات متحده آمریکا نیست و بار مسئولیت واشنگتن را زیاد می کند.

در قسمتی از پادکست روز شنبه برنامه گلن بک از فرماندار ایالت فلوریدا سؤال پرسیده شد که آیا بر این باور است که اوکراین برای برقراری صلح با روسیه، باید تعهد بدهد که هرگز به ائتلاف ناتو نخواهد پیوست یا خیر.

وی که یکی از رقبای اصلی دونالد ترامپ در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا محسوب می شود، گفت: فکر نمی کنم که عضویت این کشور در ناتو به نفع ما باشد.

تنها کاری که می کند،این است که وظایف ما را بیشتر می کند.

بنابراین اگر وظایفتان بیشتر شود، در قبال آن چه منافعی به دست می آوریم؟ در مورد، من نمی دانم لزوماً این کار (پیوستن اوکراین به ناتو) چه منافعی را به همراه دارد .

اوکراین در سپتامبر 2022 درخواست پیوستن به ناتو را پس از آن مطرح کرد که چهار منطقه از این کشور به اجماع در یک همه پرسی به پیوستن به روسیه رأی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقیب انتخاباتی ترامپ: عضویت اوکراین درناتو به نفع آمریکا نیست

رقیب انتخاباتی ترامپ: عضویت اوکراین درناتو به نفع آمریکا نیست