مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-09پزشكي

چه کسانی باید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟


مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت خراسان جنوبی گفت: گروه های پرخطر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های زمینه ای و کودکان از طریق بخش خصوصی و داروخانه ها واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت خراسان جنوبی گفت: گروه های پرخطر از جمله سالمندان، افراد دارای بیماری های زمینه ای و کودکان از طریق بخش خصوصی و داروخانه ها واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنند.

محمدرضا جمع آور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تب، سرفه و گلودرد از علایم بیماری آنفلوآنزا است، اظهار کرد: استفاده از ماسک در مکان های پرجمعیت و شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون به ویژه برای گروه های حساس مهم است.

وی با بیان اینکه گروه های در معرض خطر به صورت رایگان باید واکسن آنفلوآنزا بزنند، افزود: واکسن آنفلوآنزای ایرانی برای کارکنان نظام بهداشت، کارکنان شاغل در درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی کارکنان شاغل در بیمارستان ها و آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقاتی توزیع می شود.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت خراسان جنوبی با اشاره به توزیع رایگان برای کارکنان شاغل در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، سازمان دامپزشکی و سازمان حفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی باید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟

چه کسانی باید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟