مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-10سياسي

سازوکار مجلس برای جمع آوری گازهای فلر


نمایندگان مجلس با تعیین سازوکاری برای جمع آوری گازهای فلر تصویب کردند که عوارض گازهای فلر سوزانده شده در تاسیسات نفت و گاز تا پایان برنامه 75 درصد بر مبنای متوسط قیمت وزنی صادراتی اخذ شود.

- نمایندگان مجلس با تعیین سازوکاری برای جمع آوری گازهای فلر تصویب کردند که عوارض گازهای فلر سوزانده شده در تاسیسات نفت و گاز تا پایان برنامه 75 درصد بر مبنای متوسط قیمت وزنی صادراتی اخذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(سه شنبه) و در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (ث) ماده 6 لایحه را تصویب کردند.

طبق این مصوبه، جرائم موضوع ماده 26 قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی بر مبنای قیمت صادراتی أخذ می گردد و همچنین عوارض گازهای مشعل (فلر) سوزانده شده در تاسیسات نفت و گاز به ازای هر مترمکعب گاز، برای سال اول برابر با 5 درصد و تا پایان برنامه 75 درصد بر مبنای متوسط قیمت وزنی صادراتی أخذ و به حساب بهینه سازی مصرف انرژی موضوع جزء 2 بند الف این ماده واریز می گردد.

در مورد گازهای مشعلی که جمع آوری آنها طی قراردادهایی که قبل از لازم الاجراء شدن این قانون واگذار شده است، عوارض دریافتی از زمان اتمام قراردادهای منعقدشده محاسبه می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار مجلس برای جمع آوری گازهای فلر

سازوکار مجلس برای جمع آوری گازهای فلر