مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-25اقتصادي

«میراث فرهنگی» 350 هکتار بافت فرسوده شهری را قبضه کرده است


شهردار کرمانشاه با اشاره به وجود 350 هکتار بافت فرسوده در نقاط مرکزی شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه میراث فرهنگی تمام این مناطق را قبضه کرده و اجازه مرتفع سازی نمی دهد.

- میراث فرهنگی 350 هکتار بافت فرسوده شهری را "قبضه" کرده است ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه با اشاره به وجود 350 هکتار بافت فرسوده در نقاط مرکزی شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه میراث فرهنگی تمام این مناطق را قبضه کرده و اجازه مرتفع سازی نمی دهد.

نادر نوروزی در جلسه امروز (3 مهر) ستاد بازآفرینی شهری پایدار کرمانشاه، با اشاره به وجود 1228 هکتار بافت ناکارآمد شهری در کرمانشاه گفت: این بافت های ناکارآمد شامل بافت فرسوده و نیز بافت شهرک های حاشیه ای شهر است.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مهم ترین مشکلات ما در بحث احیای این بافت ها، موانع میراثی در بافت مرکزی شهر است که عمده بافت فرسوده هم در این منطقه متمرکز شده است.

نوروزی گفت: به دلیل وجود برخی اماکن تاریخی در این قسمت از شهر، میراث فرهنگی محدودیت هایی را در بحث ارتفاع ساختمان ها اعمال کرده که عملا بازآفرینی را دچار چالش کرده است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی 350 هکتار از بافت فرسوده مرکزی شهر را قبضه کرده گفت: میراث فرهنگی حتی در جاهایی که مکان تاریخی هم نیست اجازه ساخت و سازهای مرتفع را نمی دهد و همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میراث فرهنگی» 350 هکتار بافت فرسوده شهری را قبضه کرده است

«میراث فرهنگی» 350 هکتار بافت فرسوده شهری را قبضه کرده است