مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-29بين الملل

پوتین دستورات لازم را به رییس جدید واگنر داد


ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با یکی از ارشدترین فرماندهان گروه واگنر ملاقات کرد و در مورد چگونگی بهترین استفاده از یگان های داوطلب در جنگ اوکراین بحث کرد.

- ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه با یکی از ارشدترین فرماندهان گروه واگنر ملاقات کرد و در مورد چگونگی بهترین استفاده از "یگان های داوطلب" در جنگ اوکراین بحث کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، این نشست نشان می دهد کرملین اکنون کنترل گروه واگنر را پس از شورش نافرجام ژوئن توسط یوگنی پریگوژین، رییس سابق واگنر که به همراه سایر فرماندهان ارشد در یک سانحه هوایی در ماه اوت کشته شد، به دست آورده است.

روزنامه کامرسانت روسیه گزارش داده است که تنها چند روز پس از شورش واگنر، پوتین به نیروهای این گروه خصوصی نظامی فرصت داد تا به جنگ ادامه دهند، اما به فرمانده آندری تروشف پیشنهاد کرد که فرماندهی را از پریگوژین تحویل بگیرد.

کرملین اعلام کرد که پوتین پنجشنبه شب با تروشف، که با نام خود سدوی یا موی خاکستری شناخته می شود و معاون وزیر دفاع یونس بیک یوکوروف که نزدیک ترین فرد به پوتین نشسته بود، دیدار کرده است.

پوتین خطاب به تروشف گفت که آنها در مورد چگونگی واحدهای داوطلبی که می توانند وظایف مختلف رزمی را انجام دهند، البته بالاتر از همه، در منطقه عملیات ویژه نظامی صحبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین دستورات لازم را به رییس جدید واگنر داد

پوتین دستورات لازم را به رییس جدید واگنر داد