مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-25سياسي

انتقاد اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی از تندروی ها و خالص سازی ها


محمد سالاری، رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی، گفت: در این برهه تاریخی که من فکر می کنم نه از جمهوریت جمهوری اسلامی و اسلام رحمانی چیزی نمانده و می خواهند «امارت اسلامی» یا «حکومت اسلامی» را پایه گذاری کنند، - چندروز قبل اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی پیش از برگزاری هفتمین کنگره این حزب، با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جماران، در این نشست، علی اصغر احمدی، دبیرکل حزب همبستگی ایران اسلامی، با اشاره به سخت شدن فعالیت های حزبی در شرایط کنونی گفت: مجلس بعضی از کشورها حزبی است و حزب یا ائتلافی که بیش از 50درصد کرسی های مجلس را در اختیار داشته باشد، دولت را انتخاب می کند.

وی افزود: در قانون اساسی کشور ما نیز احزاب به رسمیت شناخته شده اند، ولی در جایگاه قدرت و تاثیرگذاری در آن، محلی از اعراب ندارند و متأسفانه اگر تمام احزاب قانونی ما دور هم جمع شوند، اختیار قانونی انتخاب یک دهیار را هم ندارند.

احمدی با تاکید بر اینکه حزب باید دارای مانیفست و نیروهایی برای اداره کشور باشد اظهار داشت: بسیاری از کسانی که کار حزبی انجام می دهند به دلیل اینکه چشم انداز خاصی پیش روی خود ندارند، از تعهد کافی نسبت به حزب نیز برخوردار نیستند و به همین دلیل است که مشاهده می کنیم برخی افراد پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی از تندروی ها و خالص سازی ها

انتقاد اعضای شورای مرکزی حزب همبستگی از تندروی ها و خالص سازی ها