مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-05فرهنگي

اجرای 280 عنوان برنامه در حاشیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان


دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: 280 عنوان در حاشیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در 220 محله شهر اصفهان انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، میثم بکتاشیان، دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان  در گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به تعداد و محل اکران آثار جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار کرد: 38 اثر جشنواره در پردیس های سینمایی ساحل و چهارباغ اکران می شود و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت iticket.

ir از ساعات اکران، موضوعات و عناوین فیلم ها آگاه شوند.

  وی افزود: شهروندان علاقه مند به تماشای فیلم های جشنواره می توانند برای دریافت حضوری بلیت نیز مراجعه کنند اما به علت فضای فشرده جشنواره خواهش می کنیم که تا حد ممکن بلیت خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

بکتاشیان در خصوص برنامه های جنبی جشنواره تصریح کرد: با توجه به تأکید شهرداری و شورا، به صورت ویژه به محلات شهر پرداخته خواهد شد، بر این اساس از معاونان شهرداری های مناطق پانزده گانه اصفهان خواسته شد تا برنامه های جنبی را در 220 محله انجام دهند.

  دبیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بیان کرد: 280 عنوان برنامه جنبی در نظر گرفته شده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 280 عنوان برنامه در حاشیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان

اجرای 280 عنوان برنامه در حاشیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان