مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:402023-10-14بين الملل

رسانه آمریکایی: تحریم های واشنگتن دیگر موثر نیستند


ایالات متحده سعی دارد با تحریم های اقتصادی کشورهایی مانند ایران، روسیه و کره شمالی را به زعم خود «تنبیه» کند؛ اما هرچه تحریم های بیشتری وضع می شود، - ایالات متحده سعی دارد با تحریم های اقتصادی کشورهایی مانند ایران، روسیه و کره شمالی را به زعم خود تنبیه کند؛ اما هرچه تحریم های بیشتری وضع می شود، کشورهای هدف راه های بیشتری برای کاهش تأثیرات آن پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه خبری USA Today درگزارشی به شرح دلیل شکست نظام تحریم های آمریکا پرداخته و نوشته است: روابط کشورها پویا بوده و بر اساس رویدادهای مختلف و پیش بینی ناپذیر، تغییر می کنند.

از این رو، آمریکا با عدم تصریح شفاف شرایط لغو تحریم هایش سعی دارد این رویدادهای پیش بینی ناپذیر را لحاظ کند.

اما تغییر مداوم شروط رفع تحریم ها به کشورهای هدف این پیام را مخابره می کند که غرب به دنبال دستیابی به اهدافی روشن نبوده و به کلی در فکر براندازی حکومت آن کشور است.

دولت های ادوار مختلف آمریکا از جورج بوش گرفته تا دونالد ترامپ، سعی داشتند با کره شمالی مذاکره کرده و این کشور را متقاعد کنند که برنامه هسته ای خود را تعطیل کند؛ اما امروز پیونگ یانگ به این توانایی رسیده که موشک های بالستیک خود را با کلاهک هسته ای به خاک آمریکا شلیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه آمریکایی: تحریم های واشنگتن دیگر موثر نیستند

رسانه آمریکایی: تحریم های واشنگتن دیگر موثر نیستند