مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-30بين الملل

قطع مسیر های نفوذ داعش در عراق و انهدام شبکه های زیرزمینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگراری دانشجو، به نقل از المعلومه، «محمد التمیمی» یکی از فرماندهان نیرو های حشدشعبی عراق تاکید کرد که عناصر تشکیلات تروریستی داعش از برخی گذرگاه ها برای نفوذ تروریست ها میان استان های صلاح الدین و دیالی استفاده می کردند.

- یکی از فرماندهان نیرو های حشدشعبی عراق از قطع گذرگاه های مورد استفاده داعش در میان استان های صلاح الدین و دیالی و نابودی شبکه های وابسته به تروریست ها در این مناطق خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المللی خبرگراری دانشجو، به نقل از المعلومه، محمد التمیمی یکی از فرماندهان نیرو های حشدشعبی عراق تاکید کرد که عناصر تشکیلات تروریستی داعش از برخی گذرگاه ها برای نفوذ تروریست ها میان استان های صلاح الدین و دیالی استفاده می کردند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد فعالیت های شبکه های زیرزمینی داعش در مناطق المطیبیجه، المیته و حمرین با هدف اجرای عملیات تروریستی در مناطق آزادشده عراق بودیم.

التمیمی اضافه کرد: نیرو های حشدشعبی استراتژی محاصره، کمین و نفوذ در عمق و بعد از آن استقرار در مناطق مورد نظر که باعث قطع گذرگاه های شرارت بار میان 2 استان مذکور شد را در پیش گرفتند.

این روند باعث افزایش ثبات امنیتی در مناطق مرزی حاوی العظیم و دیگر مناطق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع مسیر های نفوذ داعش در عراق و انهدام شبکه های زیرزمینی

قطع مسیر های نفوذ داعش در عراق و انهدام شبکه های زیرزمینی