مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-08سياسي

توصیه ی معاون دانشجویی دانشگاه ایلام به مسئولان خوابگاه ها


معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: مسئولان خوابگاه ها باید با ارتقاء توانایی های مهارتی خود، بعضی از مشکلات پیش آمده را در محیط خوابگاه حل و فصل کنند و بدانند که ملاک هر نوع رفتار با دانشجویان قانون است.

- ایسنا/ایلام معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: مسئولان خوابگاه ها باید با ارتقاء توانایی های مهارتی خود، بعضی از مشکلات پیش آمده را در محیط خوابگاه حل و فصل کنند و بدانند که ملاک هر نوع رفتار با دانشجویان قانون است.

دکتر علی نقی شکری در کارگاه آموزشی کاربرد بتا در پیشگیری از رفتار خود آسیب رسان و نحوه ارتباط مؤثر با دانشجویان ، اظهار کرد: اگر فردی به سلاح علم مجهز شد و توانست از آن در موقعیت های پیش رو استفاده کند، هرگز به مشکل بر نمی خورد، به عبارتی این فرد توان عبور از بحران را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی دانشجویان ما نسبت به گذشته آسیب پذیرتر هستند، ادامه داد: اگر با این قشر از دانشجویان همانگونه رفتار کرد که در گذشته رفتار شده است نه تنها نمی توانیم مشکلات آنان را حل نماییم، بلکه با رفتار نسنجیده خود ممکن است آنان را وارد چالش و بحران کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه دانشجویان در دست ما امانت هستند و باید ما امانت دار خوبی باشیم، ادامه داد: نباید فضایی ایجاد کنیم که کسی که خانواده اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه ی معاون دانشجویی دانشگاه ایلام به مسئولان خوابگاه ها

توصیه ی معاون دانشجویی دانشگاه ایلام به مسئولان خوابگاه ها